Escoles de vacances

A Fem Escola la festa està assegurada viuràs una experiència inoblidable!

• ESCOLA D'ESTIU

Als mesos de juliol i agost oferim escoletes perquè els xiquets i les xiquetes de 3 a 12 anys gaudisquen al màxim de les seues vacances d’una manera lúdica i educativa.

Tallers, jocs, activitats esportives, excursions, piscina… i molta diversió!

• SUMMER SCHOOL

Als mesos de juliol i agost oferim escoletes en anglès perquè xiquets, xiquetes i joves, de 3 a 17 anys gaudisquen al màxim de les seues vacances d’una manera lúdica i educativa i en un entorn bilingüe.

Totes les activitats es fan en anglès i estan basades en els projectes relacionats amb la temàtica de la Summer School.

• CAMPUS ESPORTIU

Als mesos de juliol i agost oferim campus esportius perquè xiquets, xiquetes i joves aprofiten al màxim les seues vacances practicant activitats físicoesportives.

Amb la pràctica de l’esport, promoguem hàbits de vida saludable i fomentem valors com l’esforç, la cooperació i el fair play.

• ESTIU JOVE

Als mesos de juliol i agost oferim escoletes perquè els joves d’entre 12 i 17 anys gaudisquen al màxim de les seues vacances d’una manera lúdica i educativa.

Viuran aventures que sempre recordaran!

• ESCOLA DE PASQUA

Durant les vacances de Pasqua oferim una proposta farcida d’activitats, jocs i tallers diversos perquè els xiquets i les xiquetes gaudisquen del seu temps lliure en un entorn d’aprenentatge i divesió.

• ESCOLA DE NADAL

Durant les vacances de Nadal oferim una proposta farcida d’activitats, jocs i tallers diversos perquè els xiquets i les xiquetes gaudisquen del seu temps lliure en un entorn d’aprenentatge i diversió.