Tallers i Esdeveniments

A Fem Escola la festa està assegurada.

• Carnestoltes

Planifiquem i organitzem desfilades de Carnestoltes, de temàtica variada, amb batucada, xaranga o la música que més t'agrade. Gaudeix de l'espectacle!

• Halloween

Preparem la nit més terrorífica de l'any amb La Casa del Terror o La recerca dels zombis, dos projectes que apropem a la teua localitat. Goses posar les teues pors a prova?

• Cavalcades

Organitzem cavalcades de temàtica variada i qualsevol tipus d'espectacle o animació de carrer. Disfresses, música, acròbates, malabaristes i molt més. Que el ritme no pare!

• Nadal

Planifiquem i organitzem visites del Pare Noel i els seus ajudants els donyets, inclús els rens! Per rebre les cartes dels xiquets i les xiquetes i parlar amb ells i elles! Així com, també organitzem la visita dels reis mags i els seus patges reials.

• Excursions

Preparem les excursions més divertides per a l'alumnat on poden visitar el Mestalla, el Bioparc, el Fun Jump, Multiaventura i molt més!

• Drets de la infància

Organitzem tallers per a conmemorar i celebrar els drets de la infància de tots els xiquets i les xiquetes, perquè els coneguen i aprenguen d'una manera divertida.

• Olimpíades escolars

Organitzem olimpíades escolars lúdico-esportives per als ajuntaments en els diferents centres educatius de la localitat. L'Objectiu és la pràctica esportiva i la sociabilització de l'alumnat amb companys d'altres escoles.

• Aniversaris i comunions

Els aniversaris i les comunions es plenaran de diversió amb les nostres animacions. Farem del teu dia, un dia inoblidable!

• Trobades

Organitzem trobades als municipis valencians amb una àmplia oferta de tallers i activitats d'oci diverses.